sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Vaatetta kevääseen

Eilisen kirppiskierroksen saldona oli kolme paitaa itselleni ja yksi ihastuttava kietaisubody tulevalle pienokaiselle. Kävimme siis Oulun Second Hand Storessa ja voin lämpimästi suositella ko. kirpparia kaikille Oulun suunnalla pyöriville! Itselleni oli ensimmäinen kerta tuolla, ja aionn kyllä ehdottomasti sisällyttää kyseisen paikan tuleviinkin kaupunkireissuihini.

Alkuperäinen tarkoitukseni ei ollut ostaa itselleni mitään, koska olen iskostanut päähäni ajatusmallin, etten kuitenkaan mahdu mihinkään ja jättisuurten vaatteiden ostaminen on turhaa, kun raskauden jälkeen en taas voi niitä käyttää. Olin unohtanut laskuista kokonaan ne minun omaa kokoa olevat, mutta mahan kohdalta varsin suotuisat paidat, jotka käyvät niin läpi raskauden kuin raskauden jälkeenkin!

Äitikin oli aivan riemuissaan kuullessaan, että olen ostanut itsellenikin jotain vaatteita pitkästä aikaa - etten kuulemma ihan pelkästään tulevaa vauvaa ajattele. Meidän kolmen sisaruksen katraastamme minä taidan olla ainoa, jonka kohdalla äiti jopa riemastuu uusista vaatteista, juurikin edellä mainitusta syystä, kun taas muut kaksi hamstraavat kyllä kehoittamattakin sellaisia vaatemääriä itselleen, että pelkästään niillä perustaisi jo varsin laajan valikoiman vaateliikkeen...




Reikäneule, koko 36. Alkujaan H&M:ltä, ja hintaa huimat 2 €. Olen jo mielessäni yhdistänyt tämän vaaleisiin farkkuihin, vaaleisiin farkkushortseihin tai joihinkin kivan värisiin leginsseihin... Olen jo pidemmän aikaa ihastellut erilaisia (mustia) reikäneuleita, mutta sopivaa ei ole uutena tullut vastaan, joten tämä oli enemmän kuin tervetullut löytö - eikä vähiten sen vuoksi, että sopii loistavasti raskausmahankin kanssa.



Pitsineule, koko XS. Alkujaan Vilasta, hintaa 4,50 €. Ah, tule jo kesä!



Pinkki t-paitahuppari, koko S. Alkujaan Vero Modasta ja hintaa 4,50 €. Syytetään nyt hei kaikki yhdessä kevättä siitä, että se on sekoittanut mun pään näiden värien suhteen.  Tämä on hyvin suurella todennäköisyydellä ensimmäinen pinkki vaatekappale, jonka minä itse ostan itselleni vapaaehtoisesti. (Pikkusisko mm. piti minulle jo saarnan aiheesta pinkit pillifarkut - ne eivät kuulemma ole missään määrin kivan näköiset ja hän toivoo sydämensä pohjasta, että jokainen kappale kyseisiä rättejä on tuhottu maan päältä ennen kuin minä olen taas niissä mitoissa, että mahdun moisiin. Taidan käydä ostamassa ne jo nyt valmiiksi, etten vain menetä tilaisuuttani....)

Raskaus on saanut minut hamuamaan entisestään erilaisia mukavuusvaatteita ja tämä on siinä luokassa ihan ehdotonta kärkeä - kangas on pehmeä, vaate ei kiristä tai purista yhtään mistään ja sen kaveriksi riittää mustat legginssit.

Sovitaanko niin, että siinä vaiheessa, kun Crocsit kuuluu meikäläisen kenkävarastoon, niin joku toimittaa mut hoitoon? Niin mukavuushakuiseksi en sentään toivo ikinä päätyväni.




Ja totta kai vielä yksi pikkuinen hankinta yhdelle pikkuiselle. Tutta-merkin kietaisubody hintaan 2,50 €. Kokolappu tästä oli leikattu kokonaan irti, mutta äkkiseltään pääteltynä body on kokoa 50 cm, sen verran pieni se on. Ja ah niin suloinen!

2 kommenttia:

  1. Ihana toi pinkki paita,oon yrittäny ettii itelleni jotain vastaavaa kans mutt kirppareilla aika harvoin on. Crocsit tosin ei oo niin mukavat kun monet kehuu-ainakaan pitkiä matkoja kävellessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo harvoin kirppareilta mitään sellaista löytyy, mitä varta vasten on lähtenyt etsimään, löytöjähän sieltä enimmäkseen tekee, sellaista, mitä ei ole ehkä tiennyt kaipaavansakaan. ;)

      Ikinä en ole Crocseja käyttänyt, mutta sellaisilta helpoilta, "en jaksa laittaa mitään parempaakaan" -kengiltä ne vaikuttaa. Ne on kyllä niin rumat, että hyi yök.

      Poista