perjantai 23. maaliskuuta 2012

Perjantai

Olen käyttänyt tämän viikon niin tehokkaasti siivoillessa, että ajattelin viikonlopun pyhittää ihan muille asioille, jos vain suinkin maltan. Suunnitelmissa olisi mm. yhden autotallista löytyneen aarteen kunnostaminen. Vihdoinkin eteiseemme on löytynyt arvoisensa lipasto - olettaen, että kunnostusideani tuottaa tulosta ja onnistuu. Ja jälleen, mikä parasta; kierrätystä, ja vieläpä ihan omasta varastosta!


Lipaston kunnostusprojektin lisäksi suunnitelmiin kuuluu ehdottomasti myös viikon Iholla -jaksojen katsominen, koska olen valitettavasti kalkkiutunut niin pahasti nykyisin, etten jaksa mitenkään valvoa yhteentoista asti illalla katsoakseni tuon kyseisen sarjan. Mutta hei, herään sentään neljätä melkein poikkeuksetta joka aamu laittamaan miehelleni aamiaista ja evästä töihin, ja harvoin tulee sen jälkeen kunnolla nukuttua enää tuntia enempää. Niin että ehkä kello 21:00 on ihan hyvä nukkumaanmenoaika.


Paita: Vero Moda, Legginssit: H&M, Vyö: H&M, Laukku: Lindex, Kengät: Zatza

Vaikka alkujaan ajattelinkin aloittaa kunnolla tämän 100 tavaran haasteen vasta ensi kuussa, olen kuitenkin saanut muutaman uuden kohteen siihen...

1. Silitysrauta. Menee tarpeettomana pikkusiskolle, koska itsellä rautoja on kaksi. Toinen on appiukon jäämistöä - en minä sentään itse ole kahta hankkinut.
2. Piirakkavuoka. Menee tarpeettomana anopille. Meidän kaapeissamme on jo avan tarpeeksi piirakkavuokia.
3. Rumahuonokynsilakka. Roskiin.
4-7. Miesten housut, 4 kpl. Osa roskiin, osa kierrätykseen.
8-13. Miesten sukat, 6 paria. Rikkinäiset, roskiin.
14-22. Miesten paidat. Osa roskiin, osa kierrätykseen.
23. Kravatti. Roskiin.
24-25. Miesten vyö. Rikkinäinen, roskiin.
26. Vaniljakosteusvoide. Ihoa ärsyttävä, roskiin.
27. Tyhjä puuterirasia. Roskiin. (Olen säilönyt sitä peilin vuoksi)
28. Vanha puuterisivellin. Roskiin.

Jos joku ei vielä arvannut, niin olen tosiaan siivonnut mieheni vaatekaapin läpi, ja oma vaatekaappini odottaa samaa käsittelyä tässä lähiaikoina. En vain usko, että maltan olla sen kanssa ihan yhtä tehokas...

Kolme viimeistä kohtaa tuli ihan yksinkertaisesti meikkaushetken tuloksena. Tuo vaniljakosteusvoide harmittaa ihan tosissaan, koska se oli niin ihanan tuoksuinen, mutta turhaanpa minä säilön voidetta, jota en viitsi ärsytyksen vuoksi käyttää. :<

Mutta nyt vielä hetkeksi siivouspuuhiin, niin on sitten mukava keskittyä ihan muihin hommiin taas välillä!


Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Ihana maha <3 Mä harkitsin tota haastetta kans,tein vähän listaakin mitä kaikkee turhaa ois mutt ei niitä millään sataa tuu. JOS en tee niin kun sä,laita jokaista sukkaparia omaks luvukseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos. Alkaa minulla vaan ihanuus pikku hiljaa kariutua, jos tämä tästä vielä ovin kasvaa. :D Olen niin lyhyt, että maha kasvaa sitten kunnolla eteenpäin, kun ei pystysuunnassa ole tilaa.

      Poista