perjantai 20. tammikuuta 2012

Burgundy Rose

Tilasin muistaakseni sunnuntaina Burgundy Roselta muutamat pienet jutut kotiini ja eilen sitten saapui tekstiviesti, että paketti on noudettavissa. Aivan ihastuttavan nopeaa ja hyvää toimintaa! Rehellisin mielin voin siis ainakin tämän yhden käyttökokemukseni perusteella suositella kyseistä nettiputiikkin, itse ainakin arvostan ripeyttä tilausten toimittamisessa melkoisesti. :)

Sen lisäksi, että toimitus on nopeaa ja palvelu muutenkin hyvää, on valikoimakin sellainen, että saa minut ainakin entisestään sormet ristissä toivomaan sitä lottovoittoa (vaikka en edelleenkään lottoa...) - ei niinkään, että tuotteet olisivat mitenkään ylihintaisia, vaan lähinnä siitä syystä, ettei valikoimassa ole montaakaan tuotetta, joita en riemusta kiljahdellen omaankin kotiini huolisi silmänräpäyksessä. Jos maalaisromanttinen tyyli uppoaa sisustuksesta, niin suosittelen lämpimästi ainakin tutustumaan kyseisen kaupan valikoimaan.

Vilkaistaanpa sitten niitä minun hankintojani.


Ihastuttava seinäkello, hintaan 15,90 €. Tämän paikka on vielä hieman auki. Aluksi tälle suunnittelemani paikka ei sitten käynytkään, koska seinä on siinä kohtaa niin huonossa kunnossa, että sille on ensin aivan pakko tehdä jotain, ennen kuin siihen voi laittaa mitään uutta. Kello oli kuitenkin ehdottomasti pakollinen hankinta, koska talomme ainoa kello on niin toivottoman ruma, että ensisilmäyksestä lähtien olen odottanut hetkeä päästäkseni eroon siitä.


Servettitelinettä olen myöskin jo pitkään kaivannut keittiööni, ja sellainen löytyi - 50 % alesta, hintaan 7,45 €. Tuo nyt ei varsinaisesti mikään elintärkeä ostos ollut, mutta minä tykkään siitä, että yksityiskohdatkin on kotona tarkkaan mietittyjä. Mieheni jaksaa aina kuittailla minulle näistä "tarpeellisista pikkuostoksistani" ja ylipäätään tästä nykyisestä kodin ehostusvimmastani, eikä enää ota oikein tosissaan minun ehdotuksiani kauppareissuista, vaan lähinnä nauraa ja ihmettelee, mitä minä mahdollisesti voisinkaan enää tarvita, kun onhan minulla jo servettiteline ja kaikki! Hänen mielestään esimerkiksi säilytyskori kissojen ruokia yms. varten ei ole laisinkaan tarpeellinen ostos, vaikka olen kuinka yrittänyt selittää, että yksi nätti iso kori mikron päällä olisi huimasti kauniimpi ja selkeämpi ratkaisu kuin se, että kaikki ruokapurkit yms. on näkyvillä siinä mikron päällä.

Joka tapauksessa, tällaisia pikkuhankintoja tällä kertaa! Vielä on muutama keittiöhankinta esittelemättä, mutta ne sitten toisella kertaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti