lauantai 7. huhtikuuta 2012

Pääsiäiskynnet

Huomenta kaikille! Eikös se ole lankalauantai tänään? Minulla alkaa jo mennä nämä kaikki päivät ihan sekaisin, millä nimellä mitäkin kutsutaan...

Eilen illalla telkkaria tuijotellessani lakkailin samalla kynnetkin taas vaihteeksi. Tällä kertaa kynsiin päätyi Isadoran wonder nail -lakan sävy 627 bonbon mint. Tämä on ollut minulla perinteisesti varpaankynsilakkaa, mutta nyt ajattelin kokeilla tätä sormenkynsiinkin. Ja toimiihan tämä kyllä. Itse asiassa tämä on aivan ihastuttava!

Ja edelleen rakastan tätä lakan nopeaa kuivumista, siveltimen täydellistä pehmeyttä ja lakan moitteetonta levittymistä. Tässä on oikeastaan kaikki kohdallaan, sävykin.


Mulla on vissiin aika reilusti noita raskaushormoneja, vai mitäs sanotte siitä, että eilinen Salkkarit -jakso aiheutti mulla yli puolen tunnin itkukohtauksen? Ja sen jälkeen vielä Iholla -sarjassa joku hemmetin "Jos mä kuolen nuorena" -jakso! Mun kyynelkanavani on ehtyneet ainakin seuraavaksi kuukaudeksi, kiitos noiden kahden. Tai mä ainakin toivon, että ne on ehtynyt, koska hei jotain rajaa nyt kiitos - en mä ihan joka ilta haluais pillittää Salkkareiden äärellä kuitenkaan... Pitää varmaan lopettaa sen seuraaminen...


Tänään olisi sitten ilmeisesti tulossa sukulaisia kyläilemään, joten eipä se auta kuin lähteä siivous- ja leivontahommiin. Eilinen laiskottelupäivä kostautuu heti, heh.

Mukavaa lankalauantaita kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Minkä väristä toi lakka oikeesti on? En oikein ottanu selkoo onko hopeeta,harmaata vai jotain muuta...
    Seponko kuolemaa siellä Salkkareissa puitiin vai mikä laitto itkettään? Mua tympii koko juttu, en oo ikinä Salkkareita seurannu ja nyt joka paikka on täynnä Seppoo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on mintunvihreä (sävy bonbon mint). Minusta kun näytti, että se välittyisi hyvinkin noista kuvista. Pöh, ei sitten.

      Seppohan se. :)

      Poista