tiistai 17. huhtikuuta 2012

Kevättä kengissä

Eilen saapui H&M:n pakettini, josta paljastui muutamia must -hankintoja kevääseen. Minulla ei nimittäin ollut ainoitakaan korottomia kenkiä kevääksi, eikä ankkamainen taaperrus piikkikoroilla oikein jaksanut innostaa, varsinkin, kun muutenkin meno tuntuu olevan monesti varsin etukenoista.


Niinpä hankin sitten muutamat tennarit, joilla kelpaa tepsutella sulalla asfaltilla. Kaikille noille jäi 10 %:n alennuksen jälkeen hintaa vaivaiset 8,95 € /pari, joten ei mikään hirveän paha sijoitus kengistä. Punaiset olivat vähän sellainen villikortti ostoskorissa, mutta jostain syystä olen nyt muutenkin niin kovasti mieltynyt tuommoiseen pinkihtävään punaiseen, etten malttanut olla klikkaamatta niitäkin mukaan.


Minä olen omistanut tämän tyyppiset kävelytennarit viimeksi joskus monta vuotta sitten lukiossa - sen jälkeen olen tyytynyt tepastelemaan koroilla tai ballerinoilla.


Viime vuoden ballerinani olivat auttamattomasti tulleet tiensä päähän ja niiden tilalle piti löytää uusi pari, joka sekin oli hieman villikortti minulle, nimittäin ruskea. Omistan todella vähän mitään ruskeaa, mutta mustaa liiaksikin, joten päätin nyt ottaa riskin, ja luulenpa, että se todella kannatti. :)


Nämä ovat ihanat! Vielä ei ihan ole ballerinakelit, mutta nämä odottavat sitten siihen, kun toukokuussa tulemme takaisin Turun reissultamme, josko sitten jo tarkenisi näilläkin. Tennaritkin ajattelin säästää Turun reissulle, että on sitten siistit ja ihan tuliterät kengät siellä. Eikä täällä pohjoisessa nyt kuitenkaan ehkä ihan vielä mitkään tennarikelit ole, vielä saisi vähän enemmän sulaa.


Uusia sukkia tuli tilattua samaan syssyyn. Ihanan värisiä nämäkin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti