lauantai 5. toukokuuta 2012

Popeda

Eilen käväistiin pikkusiskon kanssa Naantalin Kaivohuoneella katsomassa Popedan keikkaa, sisko kun on kyseisen bändin vannoutunut fani. Täytyy myöntää, että vaikka minä en mikään fani olekaan, niin kyllähän tuo varsin hyvän live-show'n veti.


Ensin hieman pelotti, miten minun mahtaa käydä, kun keikka-ajaksi oltiin ilmoitettu kello 22-04; enhän minä ole valvonut edes puoleen yöhön kuin ties' koska viimeksi! Mentiin paikanpäälle siinä noin puoli kaksitoista, soitto alkoi kahdentoista maissa ja loppui jo ennen kahta - onneksi.

Vaikka keikka oli hyvä, olin tosiaan kiitollinen siitä, kun se loppui, sillä loppupuolella minulle iski hirvittävä huimauskohtaus, joka onneksi meni ohitse, kun pääsin hetkeksi istumaan, mutta eikö siihenkin änkenyt joku tuhannen päissään oleva herrahenkilö sönköttämään omiaan. Muutenkin sai kyllä olla harvinaisen varovainen, kun porukka oli siinä kunnossa, ettei omat jalat tahtoneet enää oikein kantaa. Vaikka eipä sillä, securitaksen äijä piti kyllä koko illan minua ja siskoani niin tarkasti silmällään, että jos joku olisi minua tullut tuuppimaan, olisi hän varmasti saanut aika vauhdikkaan uloslähdön samantien. :D


Sain joo ihan superhyviä kuvia....


Nyt on sitten Popedakin nähty. Onkos täällä Popeda-faneja? :)

3 kommenttia:

  1. Ite tosiaan vappuna olin Popedan keikalla ja vaikken kans erityinen fani oo,ei se energia voi ola tarttumatta :) Ääni meinas loppuu jo ennen kun mun oottama Apulanta pääs alottaan ;)

    VastaaPoista
  2. Siskoni on todellakin Popeda fani... Omistaa noin tusinan levyjä ja muutenki hirvee rokkari :)

    VastaaPoista