torstai 15. joulukuuta 2011

Sometimes I just want to close my eyes

Jos sanon, että olen tämän vuorokauden aikana ollut hereillä noin 5 tuntia, en todellakaan valehtele kovinkaan monella tunnilla. Eilen illalla alkoi aivan uskomaton päänsärky ja aamulla olo oli sitten muutenkin kuin katujyrän alle jääneellä. Suurin saavutukseni tältä päivältä on siis se, että kirjoitin osoitteet joulukortteihin ja laitoin ne miehen mukaan postitettaviksi. Jei!

Minulla oli myös eräs hieman sisältörikkaampi postausidea teille tälle päivälle tämän postauksen lisäksi, mutta koska jo pelkästään muutaman jutun kuvaaminen osoittautui niinkin raastavaksi ja voimia vieväksi tehtäväksi, päätin jättää sen postauksen myöhempään ajankohtaan. En kuitenkaan viitsi räpeltää kasaan mitään ihan onnetonta vain koska haluan jostain tietystä aiheesta kirjoittaa. Eiköhän sen ehdi myöhemminkin.

Mutta tosiaan, niitä lauantain ostoksia! Minä en nykyisin shoppaile juuri koskaan ja vaatekaupoillakin olen viimeksi käynyt joskus alkusyksystä Turussa, mutta muutaman kivan löydön tein tällä kertaa.

Korvakorut KappAhl 5,95 €
Mun korulaatikoillani on käynyt vuosien aikana joku ihmeen kato, koska jossain vaiheessa mulla oli koruja niin paljon, että oli tilaisuus sitten mikä hyvänsä, aina löytyi useammat koruvaihtoehdot, jotka sopivat tilaisuuteen loistavasti. Nykyisin mulla on peruskorviksia arkikäyttöön, mutta juhlatilaisuuksiin sopivia koruja ei ole oikeastaan lainkaan. Nämä sopivat loistavasti esimerkiksi uuden vuoden juhlintoihin. :)

Pääkallo-sulkahuivi Gina Tricot 9,95 €

Kaulahuivit ovat sellainen juttu, että mä en pysty ohittamaan omasta mielstäni kivoja yksilöitä, kun sellaisiin törmään, vaikka niitä löytyy kaapeista ja laatikoista varmasti jo yhden elämän tarpeisiin.

Toisaalta kaulahuivi on helppo, edullinen ja nopea keino piristää asukokonaisuuksia. Ja ylipäätään minähän en mene ulos juuri koskaan ilman kaulahuivia. Vaikka olisi lämminkin, en kestä yhtään kaulaan kohdistuvaa viimaa tai viileyttä.

Siskolta saamiani elokuvia: The Tomb, Fragile, Nimetön

Näitä en itse ostanut, vaan sisko toi nämä minulle syntymäpäivälahjana. Olen aina ollut kova kauhuelokuvien ystävä ja hämmennyinkin suuresti, kun sisko oli onnistunut löytämään kolme elokuvaa, joita en ollut koskaan ennen nähnyt! Nämä kaikki tuli katsottua melkein maratoonina siskon vierailun aikana ja näistäkin meinaan jonkunlaisen esittelyn tehdä, jahka ehdin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti