tiistai 21. helmikuuta 2012

Welcome to my world

Mä en enää käsitä, mihin nämä kaikki päivät oikein menevät! Tänäänkin tuntuu, etten ole kunnolla ehtinyt edes tehdä mitään (paitsi käydä asioilla, ruokakaupassa ja siivota taloa), ennen kuin on jo ilta.


Ja huh tätä oloa! Nyt menossa viikko 19 ja 21 viikkoa pitäisi vielä mahaa kasvatella - ja olo on vähintään kuin elefantilla. Mieskin tänään totesi lounaalla ottaessaan lisää ruokaa, että kohta sitä saa pyöriä liikkeelle kuin joku ryhävalas, kun on maha niin piukilla. Totesin vaan, että welcome to my world.... Eikä minun tarvitse edes syödä saadakseni aikaan kunnon pyörimisefektin...


Vessassa saa ravata aivan alvariinsa ja koko ajan on jano. No, oppiipahan jo hyvissä ajoin tottumaan yöheräämisiin....


Neitikissamme on ottanut minun pyöristyneen mahani vakipaikakseen. Siinä se ensin aikansa painelee ja kehräilee, ennen kuin käpertyy lepäilemään. Saa pienokainenkin jo vatsassa tutustua tulevaan kissakaveriinsa. ^^

Mutta nyt tämä mamma lähtee pyörimään imurin varteen; pesänrakennusviettini ei jätä rauhaan, ja olenkin päättänyt, että parempi tehdä nyt niin paljon kaikenmaailman siivoushommia, mitä suinkin vaan tulee mieleen, jotta sitten, kun vatsa on oikeasti suurimmillaan, ei tarvitse ähkiä ja puhkia siivouksen parissa.

Mukavaa laskiaistiistaita kaikille!

5 kommenttia:

  1. Ihana kisuli,mäkin voisin ottaa tollasen tassuttelijan <3 En muista oonko jo sanonu,mutt oon ilmeisesti jossain vaiheessa tulevaa kesää tulossa sinne päin (Ouluun) ja jos haluut,niin voitas mun puolesta nähä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä sellainen sydänten ruttaaja, ettei toista! <3 Minulla on kesällä laskettu aika, joten saattaa olla, etten hirveästi pääse liikuskelemaan, mutta pitää katsella ajankohdan ja voinnin mukaan vaikka lähempänä, jos se onnistuisi! :)

      Poista
    2. Niinhän se on joo,kattellaan lähempänä :)

      Poista