torstai 9. helmikuuta 2012

Hair therapy

Sain Buzzadorilta testattavakseni Doven hair therapy -hoitoainetta ja heti alkuun odotukseni kyseisestä tuotteesta olivat kovat, koska aikaisemmat kokemukseni Doven hoitoaineista ovat olleet varsin hyvät.


Tälläkään kertaa Dove ei minua pettänyt. Tuote sopii täydellisesti tällaiselle hankalalle takkupesälle, joka on normaalisti suihkun jälkeen täysin mahdoton käsiteltävä.


Kerron tarkempia kokemuksia tästä, kunhan kamppanja alkaa häämöttää loppuaan ja minulla on kokemusta pidemmästä käyttöajasta, kun toistaiseksi takana on vasta yksi käyttökerta.

4 kommenttia:

  1. Mullakin testissä tätä ja tälläkin kertaa tykkään. :) Mutta katsellaan loppuun asti. Jos värjäis hiuksetkin, niin saisi värin kanssa kokemuksen myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vaikuttaa siltä, että nämä Doven uudet hoitoaineet ovat ihan tosissaan hyviä! :)

      Poista
  2. Aika moni on nyt innostunu Buzzadorista;viel joku kuukausi sitte mä en ollu kuulukaan koko jutusta ja nyt tyyliin joka viides on mukana :) Itekin tässä oottelen ekaa kampanjaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ollut tässä touhssa mukana jo pidemmän aikaa. Ihan kiva systeemihän tämä on. :)

      Poista