lauantai 11. helmikuuta 2012

Vessainspistä

Minä olen päättänyt tässä lähipäivinä ottaa asiakseni kohottaa alakerran vessan ilmettä pienillä muutoksilla, väreillä ja uudella maalipinnalla. Tällä hetkellä vessa ei nimittäin ole juuri minkään näköinen, oikeastaan sana ruma, kuvaisi sitä varmasti parhaiten...

Kuva löydetty Googlen kuvahaulla.

Tuossa ylläolevassa kuvassa löytyy paljon seikkoja, joita omaankin vessaani toivoisin. Ensinnäkin harmaa seinä. Se on minunkin projektissani lähtökohtana, koska minulla sattuu olemaan harmaa maalipurkin jämä, joka odottaa pääsyä käyttöön.

Toisekseen pinkki. Minä en ole väri-ihminen, vaan haalin ympärilleni aina pelkästään mustaa, harmaata ja valkoista, niin tylsältä kuin se kuulostaakin. Mutta pinkki-harmaa -yhdistelmä! Se on lyömätön, ja minun tämän hetken pakkomielteeni.

Kolmanneksi; tuo hyllykkö - voiko olla mitään kätevämpää?



1. Pinkit käsipyyhkeet, Villa Stockmann, 4,90 € kpl.
2. Muki, Decor Stockmann, 9,90 €
3. Saippua-alusta, Decor Stockmann, 9,90 €
4. EverLoc-pyyhehylly, Hobby Hall, 32,90 €
5. Mummi ja minä eko keho Käsinpesu, Hyvinvoinnin tavaratalo, 12,90 €
6. Tekokasvi tähtimö, Jotex, 12,99 €
7. Peili, Kodin 1, 35,70 €

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti